Dla nas - callcenter center, które stawia na efektywną sprzedaż i przyjazną obsługę klienta, ważna jest świadomość, że zawsze warto porozmawiać

2019-09-28

Przeznaczone jest dla pracowników działów obsługi klienta w sklepach internetowych i contact center w ecommerce. Od 8 lat związana ze branżą call center. Jesteśmy przekonani, że oferowane przez nas usługi call center spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Rynek call center outsourcing cechuje zmienność oraz bardzo duża dynamika. Dla nas - callcenter center, które stawia na efektywną sprzedaż i przyjazną obsługę klienta, ważna jest świadomość, że zawsze warto porozmawiać. Motywuje to nas do jeszcze większego wysiłku, aby systemy contact center które dostarczmy spełniały Twoje oczekiwania nie tylko po uruchomieniu aplikacji, ale każdego kolejnego miesiąca. Model SaaS to także niższe koszty utrzymania systemu call center przez wewnętrzny zespół IT oraz brak kosztownych i trudnych do przewidzenia up-gradów platformy. Dzięki usługom call centre jesteśmy w stanie obniżyć koszty wsparcia sprzedaży, umocnić pozycję firmy na rynku i znacznie zwiększyć jej konkurencyjność. Cludo dostarczane jest jako system call center w chmurze (Software as a Service). Call center outsourcing powierzają partnerowi część swojego biznesu, tym samym mogąc skupić się na swoim core business. Festo Polska zapewnia Klientom profesjonalną obsługę w zakresie szeroko pojętej automatyzacji. Prowadzimy szkolenia z zakresu: sprzedaż przez telefon, domykanie sprzedaży, negocjacje w call center, obsługa klienta, reklamacje telefoniczne i inne! Prace programistyczne umożliwiające dopasowanie systemu call center do Twoich indywidualnych potrzeb realizuje zespół programistów Cludo. W ofercie naszego call center znajdują się usługi wykorzystujące wszystkie kanały komunikacji – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, klasyczne, ale też niestandardowe. Ciągle testujemy dostarczone rozwiązania contact center i pozostawiamy tylko te, które przynoszą realne korzyści. Istnieje możliwość utworzenia ścieżki szkoleniowej dla telemarketerów oraz ścieżki szkoleniowej dla managera call center. Sprzedaż przez telefon (sprzedaż telefoniczna, umawianie spotkań przez telefon) to zwykle pierwszy kontakt z klientem B2B i indywidualnym. Contact Center zapewnia możliwość rejestrowania przeprowadzonych rozmów i magazynowania ich na nośnikach zewnętrznych. Nasza firma świadczy usługi call center, wśród których rosnącą popularnością cieszy się obsługa klienta. Dlatego tak istotny jest właściwy dobór firmy call center. Dokładamy wszelkich starań, aby wdrażane przez nas rozwiązania w zakresie outsourcing call centre charakteryzowały się znakomitą wydajnością i elastycznością. Każdy uczestnik szkoleń dla call center otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia w danym zakresie. Napisz do naszego przedstawiciela aby poznać szczegóły naszych szkoleń dla call center. Outsourcing call center kojarzony jest przede wszystkim ze sprzedażą. Znajdziesz w niej artykuły naszych ekspertów, najnowsze newsy, porady z sektora call center i contact center – wszystko, co sprawia, że możesz być lepszy od innych! Cludo dostarcza zintegrowane rozwiązania call center.

Aktualności

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018